BEFRNL

Platform over hotelmanagement, inrichting en design in Vlaanderen
Hyla creëert een optimale slaapomgeving voor je gasten
Dagelijkse matrasreiniging creëert meerwaarde voor je klanten.

Hyla creëert een optimale slaapomgeving voor je gasten

Efficiënt en duurzaam kamer en lucht reinigen 

In de wereld van lucht- en kamerreinigingssystemen is Hyla een vooraanstaande naam. Een gezonde en hygiënische omgeving voor hotelgasten creëren is één van haar focuspunten. Wat Hyla onderscheidt, is het gebruik van innovatieve waterfiltratie in plaats van conventionele filters. Dit resulteert in een optimale luchtkwaliteit en een efficiënte reiniging van hotelkamers. Ook matrassen, al te vaak vergeten, worden snel en duurzaam gereinigd met Hyla. 

Dieptereiniging van matras

CEO Nadia Paulovich benadrukt het belang van dieptereiniging van matrassen in hotelkamers. Enkel het vervangen van lakens is onvoldoende om vervuilende stoffen effectief te verwijderen. “Met Hylas dieptereiniging creëer je een gezonde slaapomgeving. De Hyla-displays naast het bed houden gasten op de hoogte van de dagelijkse reiniging, wat klantenbinding bevordert”, zegt ze.

Geen extra werk

Wat opvalt, is dat de reiniging geen extra werk vereist. Tijdsdruk is een veelgehoord argument onder hoteleigenaren, maar de dagelijkse matrasreiniging met Hyla vereist geen extra werk. “Het schoonmaakpersoneel kan de matras in slechts vijf minuten diepgaand reinigen”, aldus Nadia.

Multifunctioneel systeem van Hyla combineert lucht- en kamerreiniging.

Duurzaamheid en kwaliteit in één

Toestellen die tot wel 27 jaar in gebruik zijn, getuigen van het duurzame karakter van de Hyla-apparatuur. Het waterfiltratiesysteem maakt de toestellen onderhoudsvrij. Een filter vervangen is niet nodig. Dat verhoogt ook de levensduur van de toestellen. “Wij dragen kwaliteit en duurzaamheid hoog in het vaandel. We hebben klanten die hun Hyla-toestel al 27 jaar gebruiken en het werkt nog steeds”, benadrukt Nadia.

Bied je gasten meerwaarde 

Hylas inzet voor duurzaamheid sluit naadloos aan bij haar missie om de hospitalitysector schoner, gezonder en duurzamer te maken. Nadia: “Door onze focus op een optimale luchtkwaliteit en matrasreiniging zijn wij een waardevolle partner voor hotels die gasten meerwaarde willen bieden. Want een gezonde en hygiënische leefomgeving is toch ondenkbaar en onmisbaar in de hotelsector?” ■

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details