BEFREN

Platform on hotel management, interior design and design in Flanders
Optimale ervaring door geconnecteerde en gepersonaliseerde oplossingen
Interactief TV-portaal met persoonlijk welkomstbericht op de hotelkamer.

Optimal experience through connected and personalised solutions

Screen Services heeft de voorbije vijftig jaar een stevige reputatie opgebouwd als toonaangevend bedrijf in de installatie van betrouwbare en geoptimaliseerde geconnecteerde oplossingen in de hotelsector en blijft groeien als onderdeel van de Passman Group, de Franse leider in wifi- en multimediadiensten voor hotels. Vandaag heeft Screen Services al meer dan 1.400 klanten in de Benelux. Met één credo: fungeren als een uniek aanspreekpunt dat het project van a tot z voor zijn rekening neemt. Het resultaat? Geen stress en een gegarandeerde 24/7-service.

Chromecast: de ultieme interactieve tv-ervaring.

Screen Services is marktleider op het gebied van wifi in hotels en helpt hotels, campings, zorginstellingen en franchisenetwerken in de detailhandel bij het implementeren van hun geconnecteerde oplossingen: wifi, geconnecteerde tv’s, Chromecast, digital signage, VoIP-telefonie, videobewaking, … De oplossingen worden kant-en-klaar geleverd en geoptimaliseerd volgens de specifieke behoeften van de klant, ongeacht grootte of prestige. Loteda Hasku, Marketing Manager, legt uit: “Alles begint met een diepgaand onderzoek ter plaatse om een perfect aangepaste, hoogwaardige oplossing van onberispelijke kwaliteit te kunnen bieden. Onze ervaren technici gebruiken speciale tools om de studie efficiënt uit te voeren. Deze studie definieert de netwerkinfrastructuur, de implementatie en de exacte lijst van apparatuur. Zodra de oplossing is gevalideerd, verloopt de installatie snel en van de hoogste kwaliteit, steeds volgens een beproefd proces: de apparatuur wordt voorgeconfigureerd op de locatie afgeleverd, onze technici installeren ter plaatse en stellen een installatierapport op met foto’s van de implementatie van de apparatuur. Daarna nemen onze experten vanop afstand de controle over om te controleren of alle toestellen correct op het netwerk verbonden zijn.”

Een breed scala aan technologieën beschikbaar

Zodra de vereisten zijn gedefinieerd, is de volgende stap het concipiëren, installeren en instellen van de globale oplossing. Screen Services vertrouwt op uitstekende partners, zoals Aruba, Ruckus en Samsung, om apparatuur van topkwaliteit te leveren tegen de beste prijs.  De dienst na verkoop monitort de apparatuur vervolgens 24/7. Loteda Hasku: “Wifi is echt de ruggengraat van hoteloplossingen. Wij garanderen wifi van hoge kwaliteit en daar voegen we Chromecast-technologie aan toe. Zo kunnen gasten via een unieke QR-code streamingtoepassingen op hun telefoon (Netflix, Disney+, Youtube enz.) rechtstreeks casten naar de interactieve tv in hun kamer.  Sinds de covidperiode is er vooral veel vraag naar digital signage. Het is mogelijk om een gepersonaliseerde welkomstboodschap voor gasten of groepen weer te geven op de interactieve tv en de schermen die in het etablissement zijn geïnstalleerd kunnen gebruikt worden voor het aanbieden van verschillende beschikbare diensten (roomservice, wellness, spa) en voor het communiceren van praktische informatie (treindienstregelingen, uitstapjes, aanbevolen restaurants in de buurt , enz.).”

Wifi is de ruggengraat van geconnecteerde oplossingen. Zo blijven hotelgasten in optimaal comfort perfect verbonden met de buitenwereld.

Het grafische ontwerpteam van Screen Services levert het nodige maatwerk en garandeert dat de communicatie van het hotel op de verschillende schermen op de best mogelijke manier wordt weergegeven.  Het aanbod omvat verder ook alle apparatuur voor videoconferenties, VoIP-telefonie en videobewaking. Om het plaatje compleet te maken, levert Screen Services ook kluizen en minibars. “Sinds de pandemie zijn digitalisering en connectiviteit nog belangrijker geworden. Hotelgasten zijn op zoek naar maximaal comfort, een ‘home away from home’-ervaring en uitstekende service. Hoteliers, aan de andere kant, zijn op zoek naar gemoedsrust en totale efficiëntie. Ze waarderen het reactievermogen van onze teams en de mogelijkheid om onze oplossingen aan te passen aan de behoeften van hun klanten. Daarom bieden we een all-inclusive huurcontract, dus inclusief levering, installatie, monitoring en onderhoud van hardware en software voor een vaste maandelijkse prijs.  Maar het is ook mogelijk om de apparatuur te kopen en zelf te beheren, bijvoorbeeld als de keuze alleen valt op het leveren van geconnecteerde tv’s.” ■

Bezoek ons op Stand 3113

"*" indicates required fields

Send us a message

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details

Kunnen we je helpen met zoeken?