Creatief bureau biedt totaalconcept op gebied van communicatie, PR & interieur
Het Rotterdamse bureau Today’s Specials lanceert deze week het nieuwe label Interior Concepts. Vanuit de filosofie dat storytelling meer inhoudt dan enkel het geschreven woord en de verspreiding daarvan, bleek het na 14 jaar een logische stap voor het creatieve bureau. “We zien de laatste jaren een verschuiving van de traditionele vormen van PR en media, richting het overbrengen van het complete verhaal naar je doelgroep. De hospitality branche is wat dit betreft een voorloper. Hier zien we al veel aandacht voor de samensmelting van storytelling en interieur. Vertelt founder Cristèl Klandermans. “Door de introductie van dit nieuwe label, is ons team in staat om projecten van begin tot het eind uit te rollen. Wanneer je concept dezelfde taal, (beeld)communicatie én beleving op locatie ademt, is wat ons betreft het verhaal rond.”
De nieuwe tak zal onder leiding komen te staan van consultant Liselore Holman. Met een achtergrond in communicatie, horeca-interieur én met een indrukwekkend portfolio, komen alle eerdere ervaringen van Holman in de interieurtak samen. “Met de lancering van dit nieuwe label zijn we niet over één nacht ijs gegaan. Nadat we vanuit Today’s Specials bij meerdere grote interieurprojecten nauw betrokken zijn geweest, wisten we dat de volgende stap gezet moest worden. Interieurdesign in combinatie met een PR-traject, is een dienst waarmee we onze opdrachtgevers echt kunnen helpen. Want hoe mooi als je taal matcht met de ervaring op locatie, met je publiek en met je doelgroep.” Aldus Holman. Holman was verantwoordelijk voor o.a. het interieur van horecazaken Grace en het Zalmhuis.
Today’s Specials diept concepten uit en voegt merkwaarde toe door storytelling. Het bureau is in 2009 opgericht door Cristèl Klandermans en specialiseert zich met name in communicatie & PR voor merken uit de lifestyle- F&B- en corporate branche. Today’s Specials vertegenwoordigt o.a. merken zoals KETEL 1, Calinda Strawberry, Eastmen, NLVVM, Karma Kebab, Hell’s Kitchen Horeca Groep en De Beren. Voor deze partijen verzorgt het Rotterdamse bureau de (corporate) storytelling en de verspreiding daarvan via media, influencers en social media campagnes. Vanuit de overtuiging dat ieder bedrijf beschikt over een uniek verhaal, bouwt het bedrijf al meer dan 15 jaar mee aan de successen van opdrachtgevers.