BEFRNL

Platform over hotelmanagement, inrichting en design in Vlaanderen
Strategische marketingpartner biedt hotels innovatieve digitale oplossingen aan
Thomas Dieben, zaakvoerder van Becurious.

Strategische marketingpartner biedt hotels innovatieve digitale oplossingen aan

Ben je op zoek naar een strategische marketingpartner die al bijna een kwarteeuw actief is in de hotelsector? Met Becurious werkte zaakvoerder Thomas Dieben – samen met een compact team van toegewijde medewerkers – de voorbije jaren aan tal van unieke oplossingen op maat voor hotels: van een nieuwe visuele identiteit tot een op maat gemaakte website en een bijhorende online marketingstrategie. Met de creatie van een eigen online platform voor hotelwebsites legt Becurious de lat hoog.

Nadat Thomas Dieben in 1999 Becurious  opstartte, begon hij in september 2000 met zijn studie aan de Hotelschool Den Haag. Tijdens zijn managementstage bij Leading Hotels of the World werd zijn interesse gewekt om hotels te helpen minder afhankelijk te worden van externe partijen. Nadat Thomas zijn studies succesvol afrondde, spaarde hij kosten noch moeite om Becurious tot een toonaangevend online marketing- en webdesignbureau uit te bouwen. Vanuit het Amsterdamse kantoor werden de eerste stappen gezet richting een Hotel Content Management Systeem als basis van effectieve hotelwebsites.

Een helder dashboard door een gebruiksvriendelijk Hotel Content Management System, ontwikkeld door Becurious.

Klein team, grote resultaten

Als gespecialiseerd webdesignbureau voor hotels is Becurious de voorbije decennia uitgegroeid tot de uitgelezen partner voor hotels en hotelgroepen. “In 2017 voegden we online marketingdiensten toe aan ons dienstenaanbod om meer ROI te genereren”, zegt Thomas. “Om de websitediensten van hotels in een meer internationaal perspectief aan te bieden, lanceerden we in 2018 Porter, wat staat voor Premium Hotel Website Design. Met deze extra service leveren we specifieke websitediensten aan hotels, gebaseerd op designtemplates die we zelf ontwikkelen.”

Met een klein team gaat Becurious voluit voor een grootse aanpak. “Binnen ons kantoor hebben we alle expertise in huis voor het technische werk van webdesign, front-end development, webdevelopment en online hotel­marketing. Daarnaast schakelen we een breed netwerk van externe partners in voor copywriting, fotografie, design, reserveringssystemen en sociale media. Die mix van intern en extern talent garandeert dat we elke klant uit de hotelsector de allerbeste service kunnen bieden, waardoor hij volledig kan focussen op het uitbouwen van succesvolle gastenrelaties.”

Mix van technische expertise en sectorervaring

Thomas is altijd nieuwsgierig naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van hotelmarketing en internettechnologie. “Door mijn studies en ruime professionele ervaring heb ik een uitgebreide kennis opgebouwd in digitale marketing, projectmanagement en hoteltechnologie”, geeft hij aan. “Die kennis komt uitstekend van pas om hotels en hotelgroepen te helpen bij het bereiken van hun strategische marketingdoelstellingen. Ook in mijn team zie je een gezonde mix van technische expertise, professionele ervaring in de hotelsector en de wil om hoteluitbaters en -medewerkers van a tot z te begeleiden op digitaal vlak. Het aanbieden van online oplossingen voor het verkrijgen van directe en commissievrije boekingen wordt alsmaar populairder.”

Als gespecialiseerd webdesignbureau voor hotels is Becurious de voorbije decennia uitgegroeid tot de uitgelezen partner voor hotels en hotelgroepen (voorbeeld: website Landgoed Altenbroek).

Boekingsproces rechtstreeks beheren

Het is en blijft de missie van het Becurious-team om hotels innovatieve platformen en websitediensten aan te bieden waarmee ze het boekingsproces tussen hotel en gasten rechtstreeks kunnen beheren. “Zo helpen we hoteluitbaters in het uitbouwen van een hechte relatie, inclusief het verzamelen van waardevolle gastendata. Die data zijn dan weer de ideale basis voor het verder optimaliseren van hoteldiensten, met een uitmuntende beleving en tevreden hotelgasten als ultiem doel.” ■

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details