In de hospitalitysector – van bescheiden B&B tot vijfsterrenhotel – zijn investeringen in kwalitatief hoogstaande matrassen en boxsprings hun geld meer dan waard. Want een comfortabel bed biedt gasten een verkwikkende nachtrust, wat essentieel is voor een optimale klantervaring. En dus ook voor herhaalbezoeken, positieve reviews en een sterke hotelreputatie. Hoteluitbaters vinden in Revor Group de gedroomde partner voor uitmuntend slaapcomfort.
Een positieve klantervaring in een hotel valt of staat onder meer met de kwaliteit van de nachtrust. Wie als hoteluitbater investeert in hoogwaardige matrassen of boxsprings, tilt meteen ook de reputatie en algemene uitstraling van zijn pand naar een hoger niveau. Bij Revor Group – met hoofdkantoor in het West-Vlaamse Kuurne – zet een team van toegewijde en ervaren medewerkers zich dagelijks in om de nachtrust van onder meer hotelgasten te verbeteren. Hoe? Door een ruim en betaalbaar aanbod van lattenbodems, matrassen en boxsprings, aangevuld met een logistieke service van a tot z.
De voorbije decennia heeft Revor Group als producent van boxsprings en matrassen een stevige reputatie uitgebouwd. Opgericht in 1972 als boetiek van matrassen, schakelde het bedrijf al snel over naar de productie van kwaliteitsvolle matrassen. De jaren erna werd die productie stelselmatig uitgebreid, met onder andere lattenbodems, boxsprings en een gamma ergonomische kussens. In 2000 werd Revor overgenomen door Jan Maes, de huidige eigenaar van de onderneming. Dit was meteen ook de start van een internationale expansie, waarbij de slaapproducten van de West-Vlaamse fabrikant erg populair werden in andere landen. Met de overname van Styldecor in 2010 werd het gamma uitgebreid met luxe handgemaakte boxsprings en matrassen. In 2017 fusioneerde Revor met Jaritex, een in Ingelmunster gevestigde fabrikant van slaapoplossingen voor het lage en middensegment, inclusief privatelabelproducten. Vijf jaar geleden verhuisde Revor Group naar een nieuw bedrijfspand in Kuurne.
Revor staat voor Rêve D’or, ofwel de gouden droom. Elke klant een gouden nachtrust bieden: dat is de missie van directie en medewerkers. Ook via de hospitalitysector ontdekken klanten de troeven van de slaapproducten van Revor. B&B’s, vakantieparken, grote hotelketens of exclusieve vijfsterrenhotels: voor elke locatie in binnen- en buitenland slaagt Revor erin om slaapoplossingen op maat aan te bieden: van Comfort- tot Royal-gamma. Naast kwaliteitsvolle producten staat trouwens ook de logistieke dienstverlening op punt, met aandacht voor een feilloze levering en nazorg. Als de levering van matrassen voor een hotel in Marseille in achttien beurten georganiseerd moet worden, dan houdt het Revor-team zich nauwgezet aan die afspraak.
Bij de productie van matrassen staat innovatie hoog op de agenda, zowel in de Belgische als Hongaarse productievestiging van Revor. Ook de ontwikkeling van ergonomische oplossingen krijgt alle aandacht, omdat het dagelijkse werk van hotelpersoneel fysiek veeleisend kan zijn. Om rug- en spierpijn bij hotelmedewerkers maximaal te voorkomen, ontwikkelde Revor onder meer handige duomatrassen en boxsprings met wielpoten. Ook het aanbod van een liftbox, waardoor een boxspring zo’n zeventig centimeter boven de grond staat, maakt het poetswerk in een hotelkamer minder zwaar. Uiteraard voldoen alle slaapproducten van de West-Vlaamse fabrikant aan strenge Europese normen, onder meer wat brandvertraging betreft.
De hospitalitysector is voor een bedrijf als Revor Group een zeer belangrijk kanaal om zijn ruim assortiment in de kijker te zetten. Als klanten onder de indruk zijn van het slaapcomfort tijdens hun hotelbezoek, dan willen ze via de hoteluitbater vaak te weten komen waar ze zelf hun hotelmatras of boxspring kunnen aankopen. Om aan die toenemende vraag te voldoen, lanceerde Revor Group het online platform hotel-sleep.com waarop een klant rechtstreeks een bestelling kan plaatsen. Samen met een verzendpartner volgt het Revor-team deze orders op, waardoor hoteluitbaters verlicht worden van deze aanvragen. Op het einde van het jaar bundelt het team alle geplaatste bestellingen per hotel en ontvangt de hoteluitbater een percentage van de verkoopsomzet, waardoor hij een deel van zijn investeringen in slaapcomfort kan terugverdienen.
Neem dan rechtstreeks contact op met Revor Group.
Contact opnemen